Världens bästa mössa!!

Ajjemen!!
Jag och Linnea gick idag runt i stan och pratade om hur gärna vi båda vill ha en sån där pälsmössa!
Och vips så var den där i fönstret, när vi var på väg till bolaget, så fin och väntade på oss för att vi skulle köpa den!

Och vet du vad?? Det gjorde vi också! ^^,
Den är liksom såååå perfect att för kalla vinterdagar och bollarna är ju ett stooort plus för när man har lite tråkigt, det kom linnea på =)

Nu ska jag väl ta en liten powernap här innan Carro kommer, vi ska ta en liten sväng till solen och sen ska jag jobba 23-07...

Sen imorgon är det lite myspys med Emmsi, det ska bli trevligt, får väl se om man får besök av två andra prickar med. eller om hon och jag försvinner till några pojkar ;)

Ha det suuuuper allihop!!

See yaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0