I'm alive!

Japp det stämmer, jag lever..
Jag har bara inte haft någon som helst lust att sitta här och skriva ner vad som har hänt det senaste. Så det har blivit att jag inte har skrivit något alls istället. Sorry.

jag skulle ha en ledighet nu på 4 dagar, jag veeet det är helt OMG.. hahaha
Men så ringde det från jobbet idag och massa snälla söta rara ord om att dom verkligen skulle bli glada om jag kom in och jobbade, så jag ska jobba idag nnu iallafall. Men det är roliga människor som jobbar idag iallafall =)

Jag har funderat lite det senaste på vad jag är ute efter här i livet.. Och jag tror att det är dags för mig att söka mig vidare, efter nya utmaningar nu. För just nu är jag mätt, jag blir inte heller hungrig för jag får inget nytt serverat för mig.. tyvärr...

jaja nu ska jag försöka väcka lilla emma och få upp henne, vi ska ju faktiskt ses i stan på en fika =)

See ya folks =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0