Bättre sent än aldrig... eller hur var det??

Ja, det är verkligen fy skäms på mig för att jag aldrig skriver i min blogg..
Men om sanningen ska fram så har det runnit ner i i sanden liksom.. så att säga :p

Så...

Vad har hänt det senaste..??
Mer än att jag jobbar och jobbar??
Jo, jag skaffar hund på söndag, så då har man både katt och hund.. =)
Jag ska förmodligen flytta, ska nu skicka in papper för ett byte på min lägenhet.
Och går detta igenom kommer jag sen bo tillsammans med Carå. =)

Sen fyllde jag år i Måndags, 21/2, vilket kommer firas nu i helgen tillsammans med Carå, som fyller den 28/2.
Middag, massa alkohol, bowling och lite annars skojsigt ^^,

Har jag träffat någon?
Nej, det har jag inte.. ;) träffade en kille ett tag, men det verkar som att han vill ha allt på sina villkor hela tiden, vilket jag inte riktigt är 100% på, jag gillar att kunna ha en viss kontroll iallafall, även om jag inte alltid kan ha all kontroll..
Sen har man väl träffat en annan pojk ett par ggr nu, en som har väldigt likadan syn på sake och ting som jag. så det funkar bra som det är där nu faktiskt med den "relation" som vi har.. =) Och nej vi är inte KK's ;)

Och nu ska lilla Läämbis gå o lägga sig för även om hon var klar på jobbet vid 1 idag, så börjar hon 11.30 imorgon igen.. =)

natti natti =)

See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0