att tala eller att inte tala.. ??

Och där försvann jag ett tag igen...
suck åt mig själv asså..

Sanningen är väl lite som sådan att jag har jobbat en hel del, sen har jag verkligen försökt att träffa vänner och så på min lediga tid i den mån jag har kunnat och orkat... Nu ska jag upp om dryga 5 timmar och borde verkligen sova, men kan det ändå inte.. morr..

Umgåtts med Nea, Carå, Alex idag.. var och en för sig också.. så man har ju flugit lite fram o tillbaka.

Jag vet inte vad som läses av vem i denna blogg längre men ah.. syftet är ju för mig själv ändå..

Men jag har tänkt mycket på 2 personer det senaste,
den ena saknar jag alla konversationer med, det här att man kunde sitta och prata och bollar saker med honom, jag valde ju att avsluta det med denna kille då vi uppenbarligen inte kunde få så mycket mer där, även om det intresset fanns där för mig.. Men det sa jag ju inte till honom efter vad han klargjorde för mig.. orka sätta sig i den sårbara positionen.
den andra har jag en vanliga leksam relation med, men sen har det varit lite extra saker som gjorts där mellan som gjort att jag börjar fundera på om jag har fått ett annat slags intresse för honom.. ??
Ska jag ta upp detta med honom då tro?
Jag vill ju som sagt inte sätta mig i en sårbar position om jag inte veeeeerkligen behöver det! Jag gillar att ha kontrollen på vissa saker och ting.. hmm..

Näe nytt försök till att sova!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0