Ja, men och????

Ja, jag gillar sex, att kolla på porrfilm, att kunna stanna ute hur länge jag själv vill och säga precis vad jag tycker och tänker..
Jag gillar att vara självständig och ha den egan fria viljan..
Sen när blev det fel??
Och hur länge ska jag vara den som är en såååå himla bra tjejkompis, den som man kan ha så himla kul sex med.. Men sen när det kommer till ett förhållande så är jag för självständig.. ??!?!?
Detta efter att ni alla har sagt hur ni älskar min egna vilja för saker och ting??!!

När jag är ute på krogen så antingen lammkött eller överstekt som gäller.. vad hände med det där saftiga goda??
Vad exakt är det som får killar att banga mig när det blir seriöst??? Jag förstår det verkligen inte!!
Det är nästan så jag blir irriterad över det!!
Jag är ALLTID så himla go och snäll, underbar att hänga med.. bla bla bla... Vad fan är det som gör det då??
Vad exakt???

Jag tror jag seriöst blir knäpp på mitt tänkande över detta.. !
För hur jag än vrider och vänder på ekvationen så får jag de inte att gå ihop, inte med att alla de killar som jag dejtat och varit tillsammans med genom mina 23 år på jorden..!!

Kan någon SNÄÄÄLLA förklara detta för mig????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0