The "cure"... noooot

Ja, det var ett tag sen mitt senaste inlägg igen ja..
Det har varit mycket det senaste, jobb, kärleksintriger och ah.. ryggen har pajjat..

Jag sitter nu med en sjukskrivning på 2 veckor, vilket suger.. känns inte som jag har ett skit att göra och jag får inte tag i en sjukgymnast som har tid.. och jag som snart ska tillbaka till jobbet :( fyyy :( Morgondagen består av att fortsätta ringa efter en sjukgymnast och så ska jag även försöka få tag i en naprapat...

Mina dagar består för tillfället av lite promenader och tre omgångar av detta.. :



och vet ni vad??? Min mage mår inte bra alls av detta och jag får inte ens ordentligt sömn trots alla dessa tabletter.
sååååå.... jag hoppas verkligen på lite underverk hos antingen sjukgymnast eller naprapat..
snääälla håll tummarna för mig!!!

Nu ska jag återgå till mig "roliga" tillfälliga liv... snälla nån.. mörda mig!!

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0