Hur man gör sin sista lediga dag mysig ^^,

Det är sista kvällen på min lilla lediga tid här ikväll, you got mail är på tv'n, jag får massa trevliga sms på telefonen och jag har fått i mig lite mat =)

Min dag har bestått av att försöka vakna till liv. När detta väl skett så kommer kristian hit, han däckar gott på min soffa då han bara sovit 4 timmar eller så i natt/ i morse... Snarkar gör han också ^^,
Sen begav vi oss till stan för att träffa söta Nea, som btw hade en jättefin klänning på sig =)
Blev en lite picknick nere vid kanalen bakom storan. Var mycket mysigt med solen som värmde..
Visste ni förresten att paddan har fått ett konkurrensbolag?? Kommer inte ihåg alls vad dom hette men dom åkte iallafall förbi oss när vi satt där.

Sen blev det lite sol och värme till och därefter bestämde vi oss för att vi skulle ta o testa minigolfen vid slottskogen, för vi kom fram till att ingen av oss faktiskt hade spelat där.. =P
Och, det ÄR faktiskt svårare än vad det ser ut även om jag var den enda som faktiskt gjorde en hole in one på en av banorna =) wiiie! grattis till mig!
Vinnaren var ju dock Nea, på andra plats kom jag och på tredje och sista plats kom lille Kristian.. ^^,
Kristian hade en odiskuterad fajt med stenarna på banorna =P hahaha

Nu sitter jag här, funderar, som vanligt, undrar hur det kommer kännas på jobbet imorgon. Kommer jag tycka det är kul att komma tillbaka??

Jag bjuder på en liten bild på Kristian, "det är taget" enligt kristian så det borde ju bara okej att den hamnar här med =P

Vi hörs av snart igen! Jag ska verkligen försöka komma igång med bloggningen ^^,

See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0