måste det finnas en sexuell underton??

Jag är såååå trött nu, och ändå har jag inte gjort sååå mycket idag... Det är dags att krypa ner i sängen i vilket fall.
Ronja har fått sin kvällspromenad, nästa blir vid 5 snåret...
På ett sätt ska det bli kul imon, men när jag tänker på att jag ska upp 5.. inte lika kul...

Har tänkt "lite" på det här med att killar inte kan ha tjejkompisar utan att det finns en sexuell underton till de hela..
Kan de stämma..??
Jag tycker jag har haft killkompisar genom alla år och att det har funkat hur bra som helst..
Jag började tänka på det när det var en som frågade mig hur många av dom jag har legat med.. Det är ju knappt någon av dom, men ändå..
Och dom få som det faktiskt blivit så med, har det sedan funkat bra med tills dom skaffat flickvänner.. haha japp, dom har haaatat mig... Undrar om det vet det även om det inte är sagt?
Sänder man ut sådana signaler??
Borde man inte kunna ha "manliga" vänner utan att den där sexuella undertonen finns??
Det borde väl gå? eller?

Näe nu får jag sluta tänka och gå o lägga mig så jag kan ta hand om allt campingfolk imon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0