Utestängd från den tekniska omvärlden =P

Japp, det är precis vad jag råkat ut för... det är hemskt... nästan lite för hemskt egentligen..
På tisdagen den 14:e Juni slutade hemtelefonen, internet och tv att fungera totalt här hemma hos mig...
Nu fungerar tack o lov, (kors i taket) det mobila bredbandet iallafall...!!!
Jag hoppas det håller i sig och att dom faktiskt fixar detta idag.. orka betala för tjänster jag inte kan ta del av..

Men detta är iallafall anledningen till att jag inte har skrivit något här på ett antal dagar..
Dom senaste dagarna har ändå varit lite tumulta och ah... kan ta det lite mer genomgående i ett senare inlägg..

Man kan väl säga att jag håller på med en självrannsakan och ah, vad ska man säga.. Jag ser över saker och ting, och ah, i och med detta blev det ett litet avslut nu i helgen.. Var väl lika bra kanske.. väldigt tråkigt, för även om det var det där, så var detta en person som jag alltid kunnat prata med om mycket. En vettig person för en gång skull.. Men men, vad ska man göra? Går man inte på samma väg så är det kanske inte menat, helt enkelt...

hopp hopp, får bli lite lunch nu :)

Ikväll ska det bli massa god matlagning också :)
Med maaaassa kött..! Mums!

Vi syns! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0