Man kan vakna på flera sätt

Det är inte varje dag man vaknar med en liten novell i telefonen.
eller snarare ett ganska långt sms.
Jag log när jag läste det, för jag förväntade mig faktiskt inte att personen i fråga faktiskt läste min blogg, ännu mindre att han skulle skicka detta, när jag vet att han har mycket med sig själv..
Men det var ändå en skön känsla när jag såg att jag hade fått det, tack :)

Imorgon ska man upp tidigt, åka ner till Göteborgs Galopp och vara med och "jobba" lite där..Det ska bli kul, göra något annat. Även om det är på min semester så ska det bli kul att göra lite annat..
Stora frågan är vad som blir av idag, en sväng ner till röda sten med Ronja kanske? Eller ska jag bara sätta mig slottskogen och njuta lite?
Man ska ju träffa Marie sen, men ah.. det är ju ikväll..
Det kan inte vara normalt att ha en sådan beslutångest som jag har hela tiden...
Jag har blivit så känslosam, förstår inte varför, jag är inte den som är det..
Jag gråter aldrig, eller ah gjorde.. det senaste har det runnit mer än vad det har gjort under flera år..
Jag är inte mig själv längre.. vart tog jag vägen?
Hon som alltid klarade sig själv, löste sina jobbiga situationer och levde ett bra liv trots omtanken för andra?
Jag vill ha tillbaka det jag:et..

Känner på mig att det kommer bli en hel del skrivande kommande dagar, behöver verkligen skriva av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0