utrensning?

Jag har alltid stått bakom mina vänner och familj när det har behövts, för somliga kan jag ställa mig mellan bara för att dom inte ska råka illa ut, för jag kanske kan lösa problemet..
Jag har tagit en hel del stryk för att mina vänner skulle slippa det...
Inte för att jag tror jag är någon special edition tjej som klarar av allt som inte andra kan göra..
Utan tror mer att det har att göra med att jag vill tro att jag kan göra skillnad...

Jag har tyvärr insett mer och mer det senaste att oavsett hur mycket jag finns där för alla andra och hur mycket jag än gör för att göra alla tillfreds, så går det inte, jag får nästan inget tillbaka.
Jag vill tro att andra skulle hålla mig om ryggen så som jag har gjort för dom, men ju mer jag tänker på det, desto mer osäker blir jag... tyvärr...

Jag har mer och mer kommit fram till att jag måste rensa ut runt omkring mig,
att jag har mått dåligt det senaste beror inte bara på vad som har hänt, utan det beror nog också på att jag har inte haft den känslan av att när jag faktiskt har velat prata av mig lite, har jag inte fått någon respons på stöd överhuvudtaget. Det är väldigt tråkigt, att behöva känna så.. Jag vill inte känna så men ändå gör jag det..
Eller är det jag som har fått det helt bakom foten??

Jag blir så trött i mitt huvud av allt detta tänkande kring detta..
Men samtidigt behöver jag komma fram till en lösning, ska jag kapa allt eller ska jag fortsätta vara den som alltid finns där när det passar andra??

Vad hände med vad jag vill, vad jag tycker om saker och ting.. är det inte lika viktigt??

Jag har börjar överväga att slänga in handduken för Sverige, eller för Göteborg..
Ska jag våga ta det steget?




Kommentarer
Postat av: hej gumman

Hej gumman, kom till oss flytta hit nuuuuuu....ta steget, vi finns här för dig!!!! älskar dig!!!!

2011-06-14 @ 20:05:01
Postat av: Läämbis

Njaaaa, maria.... Vill inte bo uppe i sthlm... tyvärr.. och dessutom så tror jag inte att jag vill bo så nära er allihopa.. Jag älskar er va, men jag har inte riiiiktigt samma behov av att vara nära som ni har... älskar er!

2011-06-14 @ 22:18:03
URL: http://laambis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0