off to STHLM

Jajjemen, ni läste rätt!
Nu sisdär klockan 7 på morgonen sitter jag och Ronja på tåget på väg upp.
Men vi åker snabb tåg, även kallt x2000, inte för att jag tycker det känns som att det går så himla mycket snabbare än det vanliga regionaltåget men aja..
Ronja ligger mellan mina fötter och tror hon sover, medans jag sitter här o klickar på äppelskrutten.
Kan väl inte påstå att djurvagnen är den mest välplanerade vagnen på tåget... ??
Det är inte det mest ultimata att åka med en mellanstor hund och sitter på vanliga platser utan extra utrymme vid fötterna när en "vanlig" person till ska sitta bredvid mig.
Jag menar, visst, ronja ligger i stort sett hos mig min hon tar ju ändå lite golvplats hos honom också.. känns riktigt elakt.. men hon verkar sova gott och han verkar inte besväras allt för mycket av detta =)
Det ska i vilket fall, bli mycket roligt att åka upp och träffa mammsi, syster och systerdotter! =)
mamma får jag inte träffa förens senare, medan syster och lilla systerdottern kommer och möter upp och hämtar oss =)
Näe nu ska jag roa mig med lite annat här!
P.S Jag mår btw myyycket bättre nu efter allt, är fortfarande svullen som en ballong men ah, det går ju över! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0