Västerviken/Strängnäs

Japp då sitter man här hemma hos mamma nu, tar det lugnt i soffan en stund innan resterande i familjen ska dra igång lite spelande... hmm.. om man nu orkar detta, men det går väl en stund i alla fall.

Har iallafall varit nere vid västerviken och ätit middag med familjen.
Västerviken ligger i Strängnäs för er som inte vet det. =)

Man kommer hem, och sen dör man fullständigt på mammas säng en stund för att sen vakna till ett otroligt sötsug och man springer ner till den lilla ICA som finns här för att köpa något.

Kvällen fortsätter sen med myspys med mamma och Ronja framför tv'n.
Christina och Maria trillar senare in, vilket resulterar i vad som är speciellt för våran familj..
Konstiga samtalsämnen... mmm.. just det..
Denna gången var det om min sexuella aktivitet... ???!!!
Varför kan man undra, och tro mig det undrar jag med..
Men ah, här sitter dom och försöker få mig att kläcka ur mig vad jag har  och inte har gjort..
Samtalet slutade ganska tvärt när min syster kläcker ur sig den dummaste frågan jag har hört på länge..!?!
Jag undrar hur man kan ställa en sådan fråga framför andra...Det är inte okej.. nopp

Slänger med en liten bild från restaurangen i Västerviken = )




Sov gott allihopa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0